Tips till er och tips till mig?

Snart ska jag få mer information om en spännande utbildning som Örebro Folkhögskola har tillsammans med AF. Läs mer om den här http://www.orebro.fhsk.se/viewNavMenu.do?menuID=77. Vet ni om det finns andra liknande utbildningar, hör gärna av er till mig och tipsa mig om dessa!

Sen har jag också fått tips om en Mentorbank som UH har, kolla in här http://www.uh.se/php/omhorselskador/mentorbanken.php

I övrigt har jag varit till Södertälje och träffat flera föräldrar i DHB som var på en helg med temat "Livet efter studenten". Där fick jag äran att presentera detta projekt under en halvtimme och det kändes enormt viktigt!

Jag ska också försöka få kontakt med en person i HSO här i Örebro för att höra hur de jobbar med arbetsmarknadsfrågorna.

Nästa vecka åker vi ännu en gång iväg med vår packning, den här gången till Stockholm, för att göra två nya reportage! Jag ska se till att sminkväskan och allt material är klart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0