"Jullovsnödig"

Ni vet när man är väldigt toanödig, då blir det mer och mer outhärdligt ju närmare toaletten man kommer. Precis så skulle jag beskriva mina känslor inför jullovet just nu. Jag är så att säga "jullovsnödig" helt enkelt. Tröttheten är påtaglig, och jag blir inte piggare av att se att alla i min omgivning ser precis lika trötta ut. Trött på vad? Jobbet? Onej!

Örebro Folkhögskola och ansvarige för utbildningsprojektet "Step Forward" har jag träffat. http://www.orebro.fhsk.se/viewNavMenu.do?menuID=328 DHB:s konferensdeltagare vid helgen med temat "Livet efter studenten" har fått information om projektet av mig. En referensgrupp till detta projekt har fått en första inblick och så har jag jagat intervjupersoner...


Webbsidans layout börjar ta sin form! Fler intervjuer ska göras innan jullovet och sedan börjar det omfattande redigeringsarbetet. Det är översättningar, textningar, studioinspelningar och konversationer med webbsideföretaget som ska göras när jullovsnödigheten är botad i januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0